piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościAmbasadorzy marek: Sara James dla Neonail

Ambasadorzy marek: Sara James dla Neonail

W lipcu 2024 roku do grona ambasadorów marki kosmetycznej Neonail dołączyła piosenkarka Sara James, zwyciężczyni programu „The Voice Kids”.

Jak wspomina marka, współpraca z artystką podkreśla wartości Neonail, takie jak wspieranie kobiet czy promowanie indywidualności i siły. Sarę cechuje autentyczność i selfpowerment, z którymi także utożsamia się firma.

„Współpraca z Sarą napawa nas dumą — doceniamy jej osiągnięcia, a pasja i zaangażowanie, z jakimi oddaje się ona kolejnym projektom, to prawdziwa inspiracja nie tylko dla młodych, ale i dojrzałych kobiet. Determinacja Sary pokazuje, że marzenia są na wyciągnięcie ręki, jeśli tylko ma się odwagę w pełni wyrazić siebie. Właśnie w tym duchu chcemy w Neonail wspierać kobiety w dążeniu do własnych celów” – mówi Anna Uptas, dyrektorka marketingu Neonail.

Sara James zaznacza natomiast, że chciałaby, aby ludzie zrozumieli, że jej wiek nie definiuje jakości jej pracy. „Dla mnie paznokcie są niczym biżuteria. Uzupełniają moje stylizacje i wyrażają moją osobowość. Jako artystka opisuję muzykę kolorami, a ładne, zadbane paznokcie są nieodłączną częścią mnie. Gama kolorów lakierów Neonail daje mi wiele możliwości wyrażania siebie” – dodaje piosenkarka.

W ramach współpracy Sara wybrała 17 ulubionych lakierów, które są dostępne na stronie internetowej marki i w punktach sprzedaży stacjonarnej. Relacja ze wspólnych działań pojawi się w mediach społecznościowych na profilach zarówno Sary, jak i Neonail. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj