1 sierpnia 2024 roku Lipton rozpoczął kampanię promującą zielone herbaty. O ich pozytywnym wpływie na zdrowie przekonywać będzie nowa ambasadorka Lipton Green – Anna Lewandowska.
Akcja realizowana będzie pod hasłem „2 kubki dziennie, aby zadbać o siebie? Żaden challenge!”. Celem działań jest promowanie zdrowego trybu życia i korzyści płynących ze spożywania zielonej herbaty.
Marka podjęła przy tym projekcie współpracę z Anną Lewandowską – trenerką i influencerką. Ambasadorka wystąpiła w spocie reklamowym.
Co więcej, w październiku wraz z marką Lewandowska zorganizuje 21-dniowe wyzwanie dla konsumentów, w którym będzie zachęcać do picia dwóch kubków zielonej herbaty dziennie.
Inicjatywa będzie promowana kampanią digitalową, muralem w Warszawie oraz działaniami z zakresu influencer marketingu z udziałem twórców, którzy podejmą wyzwanie ambasadorki marki.
„Zdaję sobie sprawę z tego, że wprowadzenie stałych elementów do naszej codziennej rutyny może wydawać się trudne, ale w porównaniu z innymi wyzwaniami, zaparzenie dwóch kubków zielonej herbaty to żaden challenge. Wierzę, że uda nam się zainspirować wiele osób do wprowadzania małych, ale znaczących zmian do codziennej diety i stylu życia” – komentuje Anna Lewandowska.
„Naszym celem jest wsparcie konsumentów w tworzeniu dobrych, prozdrowotnych nawyków. Picie zielonej herbaty to ważny element zbilansowanej diety i sposób na dostarczanie organizmowi flawonoidów, czyli naturalnych, dobroczynnych substancji” – dodaje Anna Tryfon, Brand Manager marki Lipton. Jak dodaje, to nie przypadek, że właśnie Anna Lewandowska została ambasadorką zielonych herbat. „Anna od lat zaraża innych pasją do zdrowego stylu życia, co dodatkowo wzmacnia przekaz Lipton Green” – wyjaśnia Tryfon.
Marka Lipton Green pojawi się na wydarzeniach sportowych, takich jak Runmageddon, a także na letnich festiwalach muzycznych. Goście tych eventów będą mogli spróbować zielonej herbaty Lipton (klasycznej oraz z nutami owocowymi) na ciepło i na zimno.
Zielone herbaty Lipton będą promowane w kampanii 360, która obejmie przede wszystkim digital, ale też outdoor, sponsoring, product placement oraz influencer marketing.
Działaniami reklamowymi, strategią i koncepcją kreatywną w obszarze digital i PR zajmuje się Huta 19 im. Joachima Fersengelda. W działaniach influencermarketingowych markę wspiera Warsaw Creatives. Planowanie i zakup mediów realizują PHD Media Direction oraz DRUM Polska. (mb)