W lipcu 2024 roku Havas PR Warsaw rozpoczęło współpracę z Polpharmą. Firma farmaceutyczna inicjuje ogólnopolski program edukacyjny dla przedszkoli, a agencja zajmie się jego komunikacją.
Producent leków i substancji farmaceutycznych powierzył Havas PR Warsaw opracowanie koncepcji kreatywnej i działań public relations wokół kampanii edukacyjnej „PrzedszkolaBezOwsików.pl”, skierowanej do przedszkoli, poświęconej profilaktyce higieny wśród dzieci.
Agencja zajmie się m.in. obsługą biura prasowego, koordynacją współpracy z ekspertami oraz nadzorem nad pracami kreatywnymi i produkcyjnymi.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej, w tym opracowanie KV, materiałów BTL i assetów graficznych kampanii, odpowiada Havas Warsaw – agencja należąca do kolektywu Havas Creative Network.
Po stronie agencji działania dla Polpharmy prowadzi zespół pod kierownictwem Igi Krysy, Senior Consultantki w Havas PR Warsaw.
Agencję wybrano w przetargu. Strony nie podają, na jaki okres zawarły umowę. (mb)