W sierpniu 2024 roku platforma podróży eSky.pl poinformowała o starcie jesiennej kampanii „City break to MY” skupiającej się na promocji oferty pakietów dynamicznych łączących lot i hotel w jednej rezerwacji. Do akcji zaangażowano polskie gwiazdy, które użyczyły swoich głosów w specjalnych spotach.
Wszystkie oferty, które są promowane w kampanii, zostały pogrupowane w kategorie tematyczne, takie jak „Zwiedzanie”, „W męskim stylu”, „Smakowanie”, „Błogie lenistwo na plaży”, „Rodzinne i bajkowe podróże” oraz „Natura”. Jak przekazują twórcy akcji w komunikacie prasowym, tego typu rozwiązanie ma pomóc konsumentom w wyborze oferty, która w pełni zaspokoi ich potrzeby i będzie odpowiadała ich stylowi podróżowania. Ponadto, pomysł ten ma także pozwolić platformie wyróżnić się na tle konkurencji.
W ramach akcji powstały specjalne spoty, w których postacie znane z kultowych filmów czy show-biznesu zachęcają do wybrania się na jesienne city breaki. W filmach nie pokazują jednak swoich twarzy, występując jedynie w roli lektorów. Wśród nich są m.in. Cezary Pazura, aktor, reżyser i producent, Pascal Brodnicki, francusko-polski kucharz i bloger kulinarny, a także gwiazdy programów telewizyjnych i twórcy bajek. Jak wspomina Inga Wawrzyniak-Gacek, Marketing & Communications Director w Grupie eSky, postacie zostały dopasowane do różnych rodzajów wypoczynku w zależności od skojarzeń, jakie budzą.
Źródło: youtube.com/eSky_pl
Współpraca z polskimi celebrytami w roli lektorów jest centralnym punktem kampanii na polskim rynku. Akcja będzie prowadzona w digitalowych kanałach, takich jak YouTube, platformy VOD, media społecznościowe czy banery w Google Display Network. Będzie ona promowana także za pomocą wielkoformatowych siatek w Warszawie i Katowicach oraz billboardów w okolicach wybranych polskich lotnisk. Pozostałe działania wspierające sprzedaż pakietów City Break firma poprowadzi też w innych krajach, w tym w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji i na Węgrzech.
Opracowaniem pomysłu kreatywnego zajął się wewnętrzny dział marketingu eSky we współpracy z agencją PRO LOKO. Zakup mediów realizowany jest in-house przez eSky ze wsparciem domu mediowego Starcom.
Kampania potrwa do końca października 2024 roku. (ao)