Amerykańska marka Bath & Body Works, oferująca kosmetyki pielęgnacyjne oraz zapachy do wnętrz, w czerwcu 2024 roku została klientem Lepont. Agencja zajęła się otwarciem drugiego warszawskiego salonu marki, który powstał w centrum handlowym Westfield Arkadia.
Lepont było odpowiedzialne za otwarcie nowego salonu marki oraz premierę nowej kolekcji zapachów w ramach kampanii „Find Your Gingham”.
Przy okazji otwarcia sklepu zorganizowano pre-opening dla mediów i influencerów, a także trzydniowe atrakcje dla konsumentów, w tym m.in. strefę pop-up na dziedzińcu centrum handlowego.
Zadaniem agencji było przygotowanie konceptu kreatywnego działań. Lepont zajęło się także produkcją eventów, relacjami z mediami oraz działaniami z zakresu influencer marketingu. Agencja nadal prowadzi media relations w związku z otwarciem salonu i startem kampanii, przygotowywany jest też kolejny projekt.
Z ramienia Lepont koordynacją działań dla tego klienta zajmuje się zespół pod kierownictwem Joanny Kulig, Head of Communications. (mb)