W sierpniu 2024 roku Fundacja Avalon poinformowała o nawiązaniu współpracy z Agencją Nie Do Ogarnięcia, która poprowadzi dla organizacji kampanię o roboczym tytule „Odwrócony świat”, współfinansowaną ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Agencja będzie współpracowała z fundacją w zakresie m.in. kreacji, produkcji spotów wideo, radiowych i innych materiałów contentowych, wykupu mediów oraz organizacji akcji specjalnej. Zajmie się także prowadzeniem działań płatnych takich jak spoty reklamowe w telewizji, radiu, mediach społecznościowych i na nośnikach zewnętrznych, a także influencer marketingiem i public relations.
Kampania „Odwrócony świat” ma na celu zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami oraz społecznych postaw zwłaszcza w zakresie dbania o dostępność. Akcja ma również promować ideę otwartości na osoby doświadczające różnych rodzajów niepełnosprawności w przestrzeni publicznej, zawodowej i społecznej. Stanowi ona przedłużenie kampanii „Niepełnosprawni, niezauważalni”, która zwracała uwagę na brak widoczności oraz niezauważalność osób z niepełnosprawnościami w przestrzeni publicznej.
Po stronie agencji za działania na rzecz klienta odpowiada Teresa Skorupa.
Kampania wystartuje w grudniu 2024 roku. Umowa została podpisana do końca lutego 2025 roku. Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert. (ao)