Z początkiem września 2024 roku agencja Abanana, będą częścią grupy Eura 7, poinformowała o awansie Jolanty Przetaczek na stanowisko Senior Social Media Managerki.
Przetaczek zastąpiła na tym stanowisku Paulinę Kasprzyk, która dołączyła do SUP Kultura Kraków do działu promocji. Zmiana miała miejsce na przełomie lipca i sierpnia 2024 roku.
Jak poinformowała agencja, priorytetem nowej Senior Social Media Managerki wciąż pozostanie poszukiwanie efektywnych rozwiązań, które pomogą markom wyróżnić się na rynku digital. Ponadto Przetaczek jest teraz odpowiedzialna za nadzorowanie strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych oraz współtworzy zespół odpowiedzialny za realizację strategicznych projektów dla kluczowych klientów agencji. Obecnie, jako Senior Social Media Managerka, prowadzi i wspiera projekty dla firm: Cementownia Odra, Drożdże Babuni, Euroser Dairy Group, Mosso Kewpie, Oryginalny Sok oraz Sokołów.
Do tej pory Przetaczek przez pięć lat związana była z agencją Abanana jako Social Media Managerka. W tym czasie była odpowiedzialna m.in. za prowadzenie projektów dla takich marek, jak Tesco Polska, Sokołów, Verbena, Drożdże Babuni czy Edu Bears. (kn)