Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Nowa kampania Alpro z udziałem Rozkosznego. 2 września 2024 roku ruszyła najnowsza odsłona kampanii alpro „roślinnie zawsze pysznie”. bierze w niej udział influencer kulinarny i ambasador marki michał korkosz, znany jako rozkoszny. współpraca z rozkosznym, blogerem, autorem książek i artykułów kulinarnych oraz prowadzącym program „masterchef nastolatki”, ma na celu pokazanie możliwości wykorzystania różnorodnych produktów marki alpro, które wzbogacają codzienne posiłki o roślinne smaki dostępne dla każdego niezależnie od preferencji dietetycznych – przekazała marka w komunikacie prasowym. w ramach kampanii rozkoszny zaprezentuje autorskie przepisy z wykorzystaniem produktów marki. będą to m.in. pistacjanka na alpro owsianym czy skyrnik baskijski na alpro w stylu skyr mango. spot powstały w ramach kampanii, w którym rozkoszny przygotowuje skyrnik baskijski na bazie produktów aplro, dostępny jest na youtubie. działania w ramach kampanii prowadzone są w kanałach digital, w tym na facebooku, instagramie, tiktoku i youtubie, a także w kanałach social media rozkosznego. promocja obejmuje również nośniki ooh zlokalizowane w warszawie. kampania „roślinnie zawsze pysznie” z udziałem rozkosznego potrwa do końca października 2024 roku. za koncept kreatywny, koordynację współpracy z rozkosznym oraz kampanię ooh odpowiada agencja stor9. produkcję spotów digital oraz sesji zdjęciowej zrealizowało studio 9production. za reżyserię spotów odpowiada przemysław kulikowski, a sesję zdjęciową do kampanii wykonała pola sobuń. (kn).
2 września 2024 roku ruszyła najnowsza odsłona kampanii Alpro „Roślinnie zawsze pysznie”. Bierze w niej udział influencer kulinarny i ambasador marki Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny.
Współpraca z Rozkosznym, blogerem, autorem książek i artykułów kulinarnych oraz prowadzącym program „MasterChef Nastolatki”, ma na celu pokazanie możliwości wykorzystania różnorodnych produktów marki Alpro, które wzbogacają codzienne posiłki o roślinne smaki dostępne dla każdego niezależnie od preferencji dietetycznych – przekazała marka w komunikacie prasowym.
W ramach kampanii Rozkoszny zaprezentuje autorskie przepisy z wykorzystaniem produktów marki. Będą to m.in. pistacjanka na Alpro owsianym czy skyrnik baskijski na Alpro w stylu Skyr Mango.
Spot powstały w ramach kampanii, w którym Rozkoszny przygotowuje skyrnik baskijski na bazie produktów Aplro, dostępny jest na YouTubie.
Działania w ramach kampanii prowadzone są w kanałach digital, w tym na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTubie, a także w kanałach social media Rozkosznego. Promocja obejmuje również nośniki OOH zlokalizowane w Warszawie.
Kampania „Roślinnie zawsze pysznie” z udziałem Rozkosznego potrwa do końca października 2024 roku.
Za koncept kreatywny, koordynację współpracy z Rozkosznym oraz kampanię OOH odpowiada agencja Stor9. Produkcję spotów digital oraz sesji zdjęciowej zrealizowało studio 9Production. Za reżyserię spotów odpowiada Przemysław Kulikowski, a sesję zdjęciową do kampanii wykonała Pola Sobuń. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Nowa kampania Alpro z udziałem Rozkosznego. 2 września 2024 roku ruszyła najnowsza odsłona kampanii alpro „roślinnie zawsze pysznie”. bierze w niej udział influencer kulinarny i ambasador marki michał korkosz, znany jako rozkoszny. współpraca z rozkosznym, blogerem, autorem książek i artykułów kulinarnych oraz prowadzącym program „masterchef nastolatki”, ma na celu pokazanie możliwości wykorzystania różnorodnych produktów marki alpro, które wzbogacają codzienne posiłki o roślinne smaki dostępne dla każdego niezależnie od preferencji dietetycznych – przekazała marka w komunikacie prasowym. w ramach kampanii rozkoszny zaprezentuje autorskie przepisy z wykorzystaniem produktów marki. będą to m.in. pistacjanka na alpro owsianym czy skyrnik baskijski na alpro w stylu skyr mango. spot powstały w ramach kampanii, w którym rozkoszny przygotowuje skyrnik baskijski na bazie produktów aplro, dostępny jest na youtubie. działania w ramach kampanii prowadzone są w kanałach digital, w tym na facebooku, instagramie, tiktoku i youtubie, a także w kanałach social media rozkosznego. promocja obejmuje również nośniki ooh zlokalizowane w warszawie. kampania „roślinnie zawsze pysznie” z udziałem rozkosznego potrwa do końca października 2024 roku. za koncept kreatywny, koordynację współpracy z rozkosznym oraz kampanię ooh odpowiada agencja stor9. produkcję spotów digital oraz sesji zdjęciowej zrealizowało studio 9production. za reżyserię spotów odpowiada przemysław kulikowski, a sesję zdjęciową do kampanii wykonała pola sobuń. (kn).