niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościNowa kampania Alpro z udziałem Rozkosznego

Nowa kampania Alpro z udziałem Rozkosznego

2 września 2024 roku ruszyła najnowsza odsłona kampanii Alpro „Roślinnie zawsze pysznie”. Bierze w niej udział influencer kulinarny i ambasador marki Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny.

Współpraca z Rozkosznym, blogerem, autorem książek i artykułów kulinarnych oraz prowadzącym program „MasterChef Nastolatki”, ma na celu pokazanie możliwości wykorzystania różnorodnych produktów marki Alpro, które wzbogacają codzienne posiłki o roślinne smaki dostępne dla każdego niezależnie od preferencji dietetycznych – przekazała marka w komunikacie prasowym.

W ramach kampanii Rozkoszny zaprezentuje autorskie przepisy z wykorzystaniem produktów marki. Będą to m.in. pistacjanka na Alpro owsianym czy skyrnik baskijski na Alpro w stylu Skyr Mango.

Spot powstały w ramach kampanii, w którym Rozkoszny przygotowuje skyrnik baskijski na bazie produktów Aplro, dostępny jest na YouTubie.

Działania w ramach kampanii prowadzone są w kanałach digital, w tym na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTubie, a także w kanałach social media Rozkosznego. Promocja obejmuje również nośniki OOH zlokalizowane w Warszawie.

Kampania „Roślinnie zawsze pysznie” z udziałem Rozkosznego potrwa do końca października 2024 roku.

Za koncept kreatywny, koordynację współpracy z Rozkosznym oraz kampanię OOH odpowiada agencja Stor9. Produkcję spotów digital oraz sesji zdjęciowej zrealizowało studio 9Production. Za reżyserię spotów odpowiada Przemysław Kulikowski, a sesję zdjęciową do kampanii wykonała Pola Sobuń. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj