piątek, 20 grudnia, 2024

Aliganza znika z rynku

Aliganza Fashion Agency po 24 latach kończy działalność. Taką informację we wrześniu 2024 roku przekazała Renata Stradowska, CEO agencji.

Agencja powstała w 2000 roku jako pierwsza w Polsce fashion PR agency, później zaczęła świadczyć usługi z dziedziny komunikacji w obszarze lifestyle’u. Wśród oferowanych przez nią usług było m.in. tworzenie strategii komunikacji dla marek z sektora lifestyle, fashion i beauty.

Wśród klientów agencji były takie marki jak HealthLabs, Bonprix, Swarovski, Skechers, Bristol Busko ART & Medical Spa czy Jotex.  

„Mamy ogromną satysfakcję, że przez prawie ćwierć wieku miałyśmy szansę wpływać na rozwój rynek modowo-lifestylowy w Polsce obsługując ponad 200 klientów z tego sektora i wspólnie z Wami, w kreatywny sposób, dostarczać klientom i czytelnikom informacji na temat produktów i działań reprezentowanych przez nas marek. Czujemy, że nasza misja w tej dziedzinie dobiegła końca” – komentuje Renata Stradowska.

Jak dodaje, właścicielki agencji chcą teraz „przekierować swoją energię na inne obszary i realizować się w innych działaniach zawodowych”.

„Decyzja o zamknięciu agencji jest spowodowana zmianami rynkowymi, niestabilnością klientów, którzy szukając oszczędności coraz częściej wybierają współprace projektowe zamiast stałych umów, a co za tym idzie, brakiem przewidywalności dochodów przy konieczności utrzymania stałego wykwalifikowanego zespołu. Nasza firma od początku opierała się na długoterminowych partnerskich współpracach, zarówno jeśli chodzi o klientów jak i pracowników. W obecnej dobie nieustannych zmian, zarządzanie sprowadza się do ustawicznego zaangażowania w sprawy operacyjne, co na dłuższą metę stało się dla nas zawodowo niesatysfakcjonujące” – wyjaśniła Stradowska w rozmowie z serwisem fashionbiznes.pl.

Aliganza będzie funkcjonować normalnie do końca września. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj