poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryMarcin Hinz szefem marketingu w Polregio

Marcin Hinz szefem marketingu w Polregio

9 września 2024 roku Marcin Hinz objął stanowisko Chief Marketing Officera w Polregio.

Przedsiębiorstwo poinformowało, że dla lepszej koordynacji działań służących wizerunkowi firmy do dotychczasowego biura marketingu i promocji został włączony także wydział odpowiedzialny za komunikację. Hinz jako dyrektor biura będzie odpowiadał za całość działań marketingowych, promocyjnych, a także komunikacyjnych.

Hinz od blisko dekady działa w obszarze badań marketingowych. Ostatnio jako Head of Qual tworzył i rozwijał pion badań jakościowych w polskim oddziale międzynarodowej grupy badawczej OpinionWay. Wcześniej pracował m.in. jako Senior Research Manager i Public Affairs Officer w Ipsos Polska.

Ponadto Hinz jest autorem tekstów na temat badań i kultury publikowanych m.in. w „Gazecie Wyborczej”, Marketingu przy Kawie czy Oko.press. Od 2024 roku jest także członkiem zarządu Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii, a od 2022 roku członkiem Rady Programowej 1. Festiwalu Insightów i Innowacji INSUMMIT oraz Rady Fundacji Europejski Instytut Strategii. Hinz jest także współpracownikiem Międzynarodowego Instytutu Społeczeństwa Obywatelskiego (MISO).

Wcześniej przez kilka lat związany był z sektorem kultury, w tym jako doradca ministra kultury. Z wykształcenia Hinz jest antropologiem kulturowym, a ponadto studiował także polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył także studia magisterskie na kierunku badania społeczne i rynkowe w praktyce w Collegium Civitas.

Do tej pory funkcję CMO w Polregio pełniła Sylwia Szyszkowska. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj