sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryJoanna Stebel została Head of PR w PR Calling

Joanna Stebel została Head of PR w PR Calling

We wrześniu 2024 roku PR Calling poinformowało o utworzeniu w agencji stanowiska Head of PR. Funkcję tę objęła Joanna Stebel.

Jak przekazuje agencja, powołanie roli Head of PR w agencji to efekt strategicznych zmian, które zaszły w agencji pod koniec zeszłego roku: rozwiązane zostały praktyki Fin&Tech oraz B2B, w ich miejsce powstały huby kompetencyjne, odpowiadające segmentom rynków, w których specjalizuje się agencja (m.in. finanse, IT, e-commerce, HR, logistyka, motoryzacja, nieruchomości, OZE, marketing i usługi profesjonalne).

Na nowym stanowisku Joanna Stebel pracuje razem z zarządem agencji, Katarzyną Dworzyńską, CEO oraz Martą Tyszer – Managing Partner i odpowiada m.in. za zarządzanie zespołem menedżerów, jakość i aktualność procesów agencyjnych oraz umacnianie relacji z obecnymi klientami. Do zadań Stebel należą też działania new-biz oraz aktywny udział w inicjatywach wzmacniających kulturę organizacyjną firmy.

Przedtem Joanna Stebel była Senior Global PR Managerką technologicznej grupy kapitałowej TenderHut notowanej na GPW. Odpowiadała m.in. za działania media relations dla jej spółek m.in. w Polsce, Wielkiej Brytanii i USA. Wcześniej pracowała w Biurze Komunikacji i Relacji Inwestorskich Banku Ochrony Środowiska.

Ma też doświadczenie agencyjne – niemal 15 lat przepracowała w międzynarodowych firmach PR: Mmd (obecnie Grayling) Fleishman-Hillard, Weber Shandwick oraz Hill & Knowlton Strategies (obecnie Burson). Tworzyła strategie i prowadziła działania komunikacyjne dla największych światowych marek (PR korporacyjny i produktowy, media relations, employer branding, CSR, komunikacja kryzysowa, działania z zakresu public affairs). Zajmowała się komunikacją brandów takich jak Amazon, AVG, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, BNY Mellon, Google, HP, HONOR, VMware i Texas Instruments.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja marketing medialny i public relations). Ukończyła również negocjacje i mediacje na Uniwersytecie SWPS. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj