1 października 2024 roku Lisek.App startuje z kampanią promującą nową platformę „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”. W odświeżonej komunikacji marka chce podkreślić, że Lisek to sklep internetowy, który oferuje klientom wygodne rozwiązania w kwestii codziennych zakupów.
W kampanii reklamowej promowanej pod hasłem „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”, bohaterowie są przedstawiani w różnorodnych codziennych sytuacjach, w których sięgają po produkty oferowane w aplikacji Liska.
Kampania będzie promowana w kanałach społecznościowych marki oraz na jej stronie internetowej. O działaniach promocyjnych będzie można też usłyszeć w radiu.
Materiały powstałe w ramach inicjatywy pojawią się na ulicach wszystkich miast, na terenie których Lisek prowadzi swoją działalność – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Reklamy zostaną też umieszczone na przystankach miejskich oraz ekranach w metrze, autobusach, tramwajach i SKM.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja reklamowa Feeders, z kolei agencja Zenith zajmuje się planowaniem i realizacją działań w mediach. (kn)