niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościGrupa IQFM z nową identyfikacją wizualną

Grupa IQFM z nową identyfikacją wizualną

We wrześniu 2024 roku grupa IQFM – agencja fieldmarketingowa oferująca pełen zakres usług wsparcia sprzedaży – zintegrowała swoje działania pod jednym szyldem. Do tej pory działała pod brandem IQFM Ackermann. Po 25 latach firma zmieniła też identyfikację wizualną.

Jak wyjaśnia IQFM, konsolidacja działań to element nowej strategii biznesowej, mającej na celu wzmacnianie oferty oraz utworzenie wyspecjalizowanych dywizji”: Merchandising Division, specjalizująca się w lokowaniu produktów w sklepach; Outsourcing Division, zajmująca się outsourcingiem pracowników; Trade Marketing Division, czyli promocja produktów w sklepach, oraz Aktywacje – dywizja poświęcona programom konsumenckim i lojalnościowym.

Teraz wszystkie wspomniane obszary działają pod szyldem grupy IQFM. Firma, która obchodzi 25-lecie istnienia, zdecydowała się także na wprowadzenie nowego logo.

Nowy znak „zgodnie z trendami jest uproszczony i podkreśla siłę równowagi we współpracy” – czytamy w komunikacie.

Poprzednie logo

„W ciągu tych 25 lat, z małej agencji field marketingowej wyrośliśmy na jednego z liderów rynku w zakresie kompleksowego wsparcia sprzedaży. Przełomowym momentem w naszej historii był rok 2010, kiedy firma Ackerman połączyła się z agencją IQFM, rozszerzając usługi z zakresu field marketingu o obszar outsourcingu sił sprzedaży. Dalsze poszerzanie oferty pociągnęło za sobą potrzebę wydzielenia nowych spółek, odpowiedzialnych za realizację działalności w obszarach outsourcingu personalnego oraz działań budujących lojalność klienta, takich jak spółka Aktywacje. Utworzenie grupy IQFM pozwala na unifikację standardów dla wszystkich dywizji, co systematyzuje i porządkuje naszą działalność. Grupa IQFM jest swoistym parasolem, który łączy wszystkie dywizje pod wspólną marką, zapewniając spójność działania na wszystkich poziomach” – wyjaśnia Patryk Górczyński, prezes IQFM. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj