Wraz z końcem września 2024 roku producent przekąsek mięsnych Tarczyński poinformował, że ambasadorem marki został zawodnik sztuk walki – Jan Błachowicz. Będzie on promował linię produktów Tarczyński Protein, w której skład wchodzą przekąski o wyższej zawartości białka.
Marka wraz z zawodnikiem MMA chcą wspólnie zachęcać konsumentów do łączenia zdrowej diety i aktywności fizycznej na co dzień.
Współpraca przewiduje aktywny udział Błachowicza w działaniach reklamowych marki w digitalu i w social mediach.
W ramach wspólnych działań powstał spot z udziałem nowego ambasadora, który dostępny jest kanale marki na YouTubie.
„Sportowiec nie odpoczywa – sportowiec się regeneruje. Dlatego nawet sięgając po przekąski, myślę o ich wpływie na moje ciało. Bo każda podjęta decyzja na temat treningu, regeneracji czy odżywienia ma znaczenie. Lubię sięgnąć po Tarczyński Protein, które są nie tylko smaczne, ale – jak sama nazwa wskazuje – zawierają w składzie dużo białka” – reklamuje produkty linii Tarczyński Protein ambasador.
Jak poinformowała marka, kampania z Błachowiczem potrwa do 6 grudnia 2024 roku. (kn)