LoveBrands Group rozbudowuje dział Digital. Na jego czele stanie May Sałyga. Zespół wzmocnią Weronika Szmaja oraz Radek Leżański.
Agencja poinformowała o zmianach 1 października 2024 roku. Jak przekazuje LoveBrands Group, mają one związek z rozwojem firmy i wygranymi przetargami obejmującymi działania digitalowe.
Stanowisko Head of Digital obejmuje May Sałyga (ono/jego), dotychczas Communications Consultant. W nowej roli Sałyga zajmie się zarządzaniem zespołem konsultantów i ekspertów oraz nadzorowaniem i realizacją projektów obejmujących zakup mediów w komunikacyjnych i sprzedażowych kampaniach digitalowych oraz socialmediowych, realizacją kampanii z influencerami i content kreatorami oraz tworzeniem stron internetowych i optymalizacją SEO.
Do tej pory May Sałyga odpowiadało w agencji za wsparcie strategiczne klientów agencji w zakresie kampanii digital oraz obsługę kluczowych klientów agencji, w tym Banku Pocztowego, w zakresie tworzenia contentu i planowania kampanii reklamowych w social mediach. Ma doświadczenie agencyjne w prowadzeniu projektów z zakresu komunikacji digitalowej, PR i eventów. Pracowało przy dużych kampaniach dla największych marek i instytucji, zarówno na rynku polskim, jak i rynkach międzynarodowych (Azja, Bliski Wschód, Europa). May miało okazję pracować dla klientów z branży handlowej, beauty, FMCG i transportowej, zarówno przy projektach publicznych, jak i komercyjnych. Doświadczenie zdobywało w ramach praca przy Expo 2020 Dubai dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH), Kampanii „Kolejowe ABC II” dla Urzędu Transportu Kolejowego, „Trzeba mieć siłę, żeby być innym” dla marki Pantene oraz kampanii #BoNieMam z Marcinem Prokopem dla Head & Shoulders.
May Sałyga
Do zespołu Digitalu dołączył także Radek Leżański, który został Digital Ekspertem. Odpowiada za zakup mediów digitalowych, w tym programmatic, a także analizę i optymalizację struktur stron pod kątem SEO, UX i UI.
Leżański ma doświadczenie w branży AdTech i programmatic. Od ponad 20 lat zajmuje się tworzeniem serwisów internetowych i zarządzaniem nimi. Karierę zawodową zaczął w 2000 roku – jako wydawca budował pierwsze strony i gromadził wiedzę na temat SEO, SEM, kampanii mailingowych oraz rozwiązań optymalizacyjnych. W jego portfolio jest ponad 40 serwisów internetowych, współpracował z takimi klientami jak EMI Music Poland czy Uniwersytet SWPS. Od 2007 roku skupia się na rozwoju w dziedzinie zakupu mediów w sieciach reklamowych i firm AdTech, współpracując z wydawcami w Polsce i Europie. Do jego zadań należało wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań, zwiększanie zasięgów i optymalizowanie działań marketingowych, odpowiadał za politykę cenową i produktową. Pracował w takich firmach jak Outbrain czy w grupie Ströer, gdzie zarządzał działami zakupów oraz rozwijał portfolio wydawców.
Radek Leżański
Stanowisko Social Media Consultantki w zespole digitalowym objęła z kolei Weronika Szmaja. Wzmacnia ona kompetencje działu w zakresie tworzenia contentu do mediów społecznościowych oraz produkcji materiałów wideo. Odpowiada za planowanie i realizację kampanii w social mediach jako członek cross-kompetencyjnych zespołów zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Wcześniej pracowała jako Account Executive w Partner of Promotion i jako specjalistka ds. promocji w Fundacji Edukacji i Kultury Drama Way. Zdobywała doświadczenie podczas realizacji działań m.in. dla Coliana czy Urzędu Transportu Kolejowego. Zajmowała się także promocją polskiej żywności w kraju i za granią. Do jej zadań należało tworzenie materiałów graficznych i wideo dla branży lifestyle i edukacyjnej, planowanie i prowadzenie działań w social mediach, w tym konkursy i kampanie reklamowe. Koordynowała działania digital: tworzyła treści i moderowała kanały społecznościowe, nadzorowała zewnętrznych dostawców, a także analizowała i raportowała wyniki.
Weronika Szmaja
(mb)