sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryLoveBrands Group powiększa zespół Digital. Na czele May Sałyga

LoveBrands Group powiększa zespół Digital. Na czele May Sałyga

LoveBrands Group rozbudowuje dział Digital. Na jego czele stanie May Sałyga. Zespół wzmocnią Weronika Szmaja oraz Radek Leżański.

Agencja poinformowała o zmianach 1 października 2024 roku. Jak przekazuje LoveBrands Group, mają one związek z rozwojem firmy i wygranymi przetargami obejmującymi działania digitalowe.

Stanowisko Head of Digital obejmuje May Sałyga (ono/jego), dotychczas Communications Consultant. W nowej roli Sałyga zajmie się zarządzaniem zespołem konsultantów i ekspertów oraz nadzorowaniem i realizacją projektów obejmujących zakup mediów w komunikacyjnych i sprzedażowych kampaniach digitalowych oraz socialmediowych, realizacją kampanii z influencerami i content kreatorami oraz tworzeniem stron internetowych i optymalizacją SEO.

Do tej pory May Sałyga odpowiadało w agencji za wsparcie strategiczne klientów agencji w zakresie kampanii digital oraz obsługę kluczowych klientów agencji, w tym Banku Pocztowego, w zakresie tworzenia contentu i planowania kampanii reklamowych w social mediach. Ma doświadczenie agencyjne w prowadzeniu projektów z zakresu komunikacji digitalowej, PR i eventów. Pracowało przy dużych kampaniach dla największych marek i instytucji, zarówno na rynku polskim, jak i rynkach międzynarodowych (Azja, Bliski Wschód, Europa). May miało okazję pracować dla klientów z branży handlowej, beauty, FMCG i transportowej, zarówno przy projektach publicznych, jak i komercyjnych. Doświadczenie zdobywało w ramach praca przy Expo 2020 Dubai dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH), Kampanii „Kolejowe ABC II” dla Urzędu Transportu Kolejowego, „Trzeba mieć siłę, żeby być innym” dla marki Pantene oraz kampanii #BoNieMam z Marcinem Prokopem dla Head & Shoulders.

May Sałyga

Do zespołu Digitalu dołączył także Radek Leżański, który został Digital Ekspertem. Odpowiada za zakup mediów digitalowych, w tym programmatic, a także analizę i optymalizację struktur stron pod kątem SEO, UX i UI.

Leżański ma doświadczenie w branży AdTech i programmatic. Od ponad 20 lat zajmuje się tworzeniem serwisów internetowych i zarządzaniem nimi. Karierę zawodową zaczął w 2000 roku – jako wydawca budował pierwsze strony i gromadził wiedzę na temat SEO, SEM, kampanii mailingowych oraz rozwiązań optymalizacyjnych. W jego portfolio jest ponad 40 serwisów internetowych, współpracował z takimi klientami jak EMI Music Poland czy Uniwersytet SWPS. Od 2007 roku skupia się na rozwoju w dziedzinie zakupu mediów w sieciach reklamowych i firm AdTech, współpracując z wydawcami w Polsce i Europie. Do jego zadań należało wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań, zwiększanie zasięgów i optymalizowanie działań marketingowych, odpowiadał za politykę cenową i produktową. Pracował w takich firmach jak Outbrain czy w grupie Ströer, gdzie zarządzał działami zakupów oraz rozwijał portfolio wydawców.

Radek Leżański

Stanowisko Social Media Consultantki w zespole digitalowym objęła z kolei Weronika Szmaja. Wzmacnia ona kompetencje działu w zakresie tworzenia contentu do mediów społecznościowych oraz produkcji materiałów wideo. Odpowiada za  planowanie i realizację kampanii w social mediach jako członek cross-kompetencyjnych zespołów zintegrowanej komunikacji marketingowej.

Wcześniej pracowała jako Account Executive w Partner of Promotion i jako specjalistka ds. promocji w Fundacji Edukacji i Kultury Drama Way. Zdobywała doświadczenie podczas realizacji działań m.in. dla Coliana czy Urzędu Transportu Kolejowego. Zajmowała się także promocją polskiej żywności w kraju i za granią. Do jej zadań należało tworzenie materiałów graficznych i wideo dla branży lifestyle i edukacyjnej, planowanie i prowadzenie działań w social mediach, w tym konkursy i kampanie reklamowe. Koordynowała działania digital: tworzyła treści i moderowała kanały społecznościowe, nadzorowała zewnętrznych dostawców, a także analizowała i raportowała wyniki.

Weronika Szmaja

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj