piątek, 4 października, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościAmbasadorzy marek: Dariusz Baryga dla Kohersen

Ambasadorzy marek: Dariusz Baryga dla Kohersen

Wraz z początkiem października 2024 roku Kohersen, marka sprzętów i akcesoriów kuchennych, poinformowała o nawiązaniu współpracy z szefem kuchni oraz prowadzącym programy i audycje kulinarne – Dariuszem Barygą. Został on pierwszym ambasadorem marki.

W ramach współpracy Baryga poprowadzi kanał Kohersen na YouTubie, z kolei marka objęła patronatem warsztaty kulinarne prowadzone przez kucharza.

„Do pierwszej w historii naszej marki współpracy ambasadorskiej zaprosiliśmy Dariusza Barygę i nie jest to dzieło przypadku. To doświadczony szef kuchni, którego cechuje profesjonalizm i wyczucie smaku, a jednocześnie ogromna pasja i radość z gotowania. Podziela on także naszą pasję do wysokiej jakości i nowoczesnych rozwiązań w kuchni. Jestem przekonana, że wspólnie będziemy inspirować do nowych smaków i technik zarówno pasjonatów, jak i profesjonalistów, a także wspierać tych, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w kuchni” – przekazała Katarzyna Głuszyk, Brand Managerka w Kohersen.

Jak informuje marka, współpracę z Barygą nawiązano w marcu 2024 roku. W ramach patronatu Kohersen wyposażył swoimi produktami studio kulinarne Juszkiewicz&Baryga w Giżycku, w którym odbywają się warsztaty kulinarne prowadzone przez Dariusza Barygę oraz Aleksandrę Juszkiewicz. Od tego czasu kucharz dzieli się przepisami oraz poradami kulinarnymi, wykorzystując przy tym produkty z oferty Kohersen.

Na początku września wizerunek ambasadora pojawił się na stronie internetowej Kohersen, a już niebawem Baryga zadebiutuje również jako prowadzący na kanale marki na YouTubie.

„W wideo na kanałach społecznościowych Kohersen zabiorę widzów w podróż po staropolskich smakach w nowoczesnej odsłonie. Nie zabraknie klasyków i regionalnych specjałów, a to wszystko ze współczesnym twistem” – zapowiada ambasador.

Wspólne działania będzie można oglądać na platformach takich jak Facebook, Messenger, Instagram oraz TikTok. Ponadto kucharz będzie brał udział również w wybranych działaniach kreatywnych inicjowanych przez Kohersen.

Strony nie informują, jak długo potrwa współpraca.

Za koncepcję kampanii odpowiada Good One PR. Agencja koordynuje całość działań we współpracy z Social Lamą, Diea, SeoFly i Folks – agencjami z grupy marketingowej Good One. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj