piątek, 4 października, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościNowy dział w Monday group pod kierownictwem Dagmary Marszyckiej

Nowy dział w Monday group pod kierownictwem Dagmary Marszyckiej

Wraz z początkiem października 2024 roku agencja komunikacyjna Monday group poinformowała o utworzeniu nowego działu w firmie, który specjalizuje się w obsłudze marek konsumenckich. Na czele zespołu Consumer stanęła Dagmara Marszycka.

W roli Head of Consumer Marszycka odpowiada za tworzenie zintegrowanych strategii komunikacji, koordynację pracy oraz rozwój działu, a także działania new business.

Nowo utworzony dział Consumer odpowiada za budowanie i wzmacnianie wizerunku marek znajdujących się wśród klientów agencji poprzez kampanie komunikacyjne, działania promocyjne oraz współpracę z mediami i influencerami. Zespół koncentruje się na opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji dla klientów z sektorów takich jak FMCG, instytucje kultury, e-commerce czy NGOs.

Jak informuje agencja, „nowy dział jest odpowiedzią na częste zapytania stałych i potencjalnych klientów o obsługę projektów stricte konsumenckich oraz potrzebę zrównoważenia naszej oferty, w której dotychczas komunikacja B2B, korporacyjna oraz obsługa firm technologicznych była bardzo silna” – przekazał Adam Kozłowski, VP Digital, Creative & Strategy Director w Monday group.

Marszycka to ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w branży PR i marketingu. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych kampanii komunikacyjnych łączących tradycyjne działania PR z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi oraz współpracą z influencerami. Do tej pory pracowała jako Head of Google Team w Monady group. Przez ostatnie dziewięć lat – w tym sześć w Monday group – pełniła funkcję szefowej zespołu i biura prasowego w oddziałach Google Polska, YouTube i Google for Startups. Marszycka ma też ponad 14-letnie doświadczenie we współpracy z markami z branży FMCG, technologii i motoryzacji. Do tej pory pracowała m.in. dla takich firm jak 3M, Volvo, Unilever, Grupa Energa, Orange czy Peugeot.

Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz nauki o komunikacji na Università degli Studi di Perugia we Włoszech. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj