9 października 2024 roku OLX ruszył z nową kampanią reklamową sygnowaną hasłem „Łączy nas OLX”. Osią inicjatywy jest idea dzielenia się rzeczami, których już nie potrzebujemy, co nie tylko stanowi możliwość dania przedmiotom drugiego życia, lecz także może być początkiem nowej pasji czy zmiany stylu.
„Nowa kampania OLX to nie tylko reklama, ale także manifestacja wartości, które przyświecają marce i jej użytkownikom” – podkreślają twórcy. „OLX łączy ludzi, umożliwiając im dzielenie się przedmiotami, które mogą zyskać nowe życie w rękach innych, wzbudzając przy tym pozytywne emocje i dając nowe możliwości. Kampania ma na celu pokazanie, że dzięki OLX wszyscy zyskują więcej – zarówno sprzedający, jak i kupujący” – przekazała Karolina Łabędź-Gronek, Marketing Specialist w OLX, która jest odpowiedzialna za projekt.
Kampania jest skierowana do szerokiego grona odbiorców. Działania promocyjne będą widoczne na kanałach OLX na TikToku, Facebooku i YouTubie. Towarzyszyć im będą również współprace influencerskie oraz działania PR.
W ramach inicjatywy powstały też spoty reklamowe, które będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i radiowych. Można je także znaleźć na kanale OLX Polska na YouTubie.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja VML, a realizacją działań zajmuje się dom produkcyjny F25. (kn)