środa, 16 października, 2024
Strona głównaAktualnościZe świataMeta umożliwi edycję reklam za pomocą sztucznej inteligencji?

Meta umożliwi edycję reklam za pomocą sztucznej inteligencji?

Meta chce wprowadzić rozwiązanie, dzięki któremu reklamodawcy mieliby możliwość edycji reklam za pomocą sztucznej inteligencji na Facebooku i Instagramie. Opcja ta pozwoliłaby na animowanie obrazu oraz rozszerzanie granic wideo – podaje theverge.com.

Interesuje Cię temat AI? Zapraszamy na kongres wiedzy PRoto: AI w komunikacji marketingowej – to już czas działania czy dopiero proces tworzenia? Kup bilet już teraz!

Jak czytamy, narzędzie do animacji AI umożliwiłoby reklamodawcom przesłanie statycznego obrazu, z którego następnie mogliby „wygenerować” wideo.

Rozwiązanie to pozwoliłoby także na powiększenie zasięgu istniejącego filmu. W tym przypadku sztuczna inteligencja posłużyłaby do generowania „niewidocznych pikseli w każdej klatce wideo” w celu poszerzenia jego tła.

Źródło podaje, że Meta jest w trakcie wdrażania nowych funkcji. Firma planuje udostępnić je większej liczbie użytkowników na początku 2025 roku. (ao)

Źródło: theverge.com, Meta is bringing AI-edited video ads to Facebook and Instagram, Emma Roth, 8.10.2024

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj