Meta chce wprowadzić rozwiązanie, dzięki któremu reklamodawcy mieliby możliwość edycji reklam za pomocą sztucznej inteligencji na Facebooku i Instagramie. Opcja ta pozwoliłaby na animowanie obrazu oraz rozszerzanie granic wideo – podaje theverge.com.
Interesuje Cię temat AI? Zapraszamy na kongres wiedzy PRoto: AI w komunikacji marketingowej – to już czas działania czy dopiero proces tworzenia? Kup bilet już teraz!
Jak czytamy, narzędzie do animacji AI umożliwiłoby reklamodawcom przesłanie statycznego obrazu, z którego następnie mogliby „wygenerować” wideo.
Rozwiązanie to pozwoliłoby także na powiększenie zasięgu istniejącego filmu. W tym przypadku sztuczna inteligencja posłużyłaby do generowania „niewidocznych pikseli w każdej klatce wideo” w celu poszerzenia jego tła.
Źródło podaje, że Meta jest w trakcie wdrażania nowych funkcji. Firma planuje udostępnić je większej liczbie użytkowników na początku 2025 roku. (ao)
Źródło: theverge.com, Meta is bringing AI-edited video ads to Facebook and Instagram, Emma Roth, 8.10.2024