K+ PR zaangażowało się w realizację ogólnopolskiej kampanii „Dzieciństwo bez Przemocy” zainicjowanej przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Agencja będzie wspierała inicjatywę od strony komunikacyjnej. Działania są prowadzone pro bono.
Kampania, która oficjalnie została zainaugurowana 8 października 2024 roku, ma na celu przeciwdziałanie przemocy stosowanej wobec dzieci w Polsce. Inicjatywa skupia się przede wszystkim na promowaniu zachowań wspierających wychowywanie dzieci i młodzieży oraz edukowaniu w tym zakresie.
Czytaj więcej: Rusza ogólnopolska kampania „Dzieciństwo bez Przemocy” – PRoto.pl
Akcji towarzyszą również działania w mediach społecznościowych, gdzie inicjatywę wspierają partnerzy i ambasadorzy. Do grona partnerów kampanii dołączyła także agencja K+ PR, która będzie wspierała inicjatywę poprzez działania komunikacyjne, jednocześnie przyczyniając się do nagłośnienia problemu przemocy wobec dzieci w Polsce.
Za działania na rzecz kampanii z ramienia agencji odpowiada Joanna Broniewska, Senior ESG i PR Consultantka.
„W K+ PR wiemy, że odpowiedzialna komunikacja ma moc zmieniania postaw i inspirowania do realnego działania, dlatego cieszymy się, że możemy wykorzystać nasze kompetencje, aby wspierać tak istotną inicjatywę jak kampania »Dzieciństwo bez przemocy«. To więcej niż projekt – to nasza odpowiedzialność społeczna i możliwość kształtowania pozytywnej zmiany społecznej” – przekazała Joanna Broniewska. (kn)