W październiku 2024 roku oLIVE media przekazało, że do agencji dołączyły nowe osoby. Zespół Social Media zasiliły Aleksandra Grabowska i Angelika Garczyk, a zespół PR Lifestyle & Influencer Markeitng – Olimpia Kwiatkowska i Adriana Stachurska.
Aleksandra Grabowska objęła stanowisko Social Media Specialist.
Grabowska ma siedem lat doświadczenia w branży, które zdobywała w roli założycielki marek dziecięcych Woobiboo i Lil’things. Zajmowała się tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem produktów i ich wdrażaniem. Odpowiadała także za strategię komunikacji, prowadzenie mediów społecznościowych oraz koordynowanie współpracy z agencjami zewnętrznymi.
Angelika Garczyk została Junior Social Media Specialist. Na nowym stanowisku zajmuje się obsługą m.in. mediów społecznościowych firm Swimer i Ivy Consultants.
Garczyk przed dołączeniem do agencji była związana z krakowską agencją Omnipro. Wcześniej była związana z dziennikarstwem sportowym, tworząc treści na bloga Rafała Martuszewskiego. Pracowała też w biurze prasowym klubu siatkarskiego PGE Skra Bełchatów.
Olimpia Kwiatkowska pełni funkcję PR & Influencer Marketing Specialist. W nowej roli zajmuje się planowaniem kampanii influencerskich, zarządzaniem współpracami barterowymi, organizowaniem wysyłek PR oraz przygotowywaniem materiałów prasowych.
Poprzednio Kwiatkowska pracowała w Foodsi, gdzie odpowiadała za influencer marketing, media relations, tworzenie i dystrybucję materiałów prasowych, a także organizację eventów.
Adriana Stachurska w agencji odgrywa rolę PR Assistant.
Stachurska dołączyła do oLIVE media jako praktykantka, a następnie awansowała. Jest studentką Akademii Leona Koźmińskiego.
Od lewej: Aleksandra Grabowska, Angelika Garczyk, Olimpia Kwiatkowska, Adriana Stachurska
(ao)