Wraz z początkiem października 2024 roku w agencji Social Lama, będącej częścią grupy marketingowej Good One, awansowały dwie osoby. Lidia Święcka objęła stanowisko Senior Social Media Specialistki, a Olga Rydzewska pełni teraz funkcję Social Media Specialistki. Są to zmiany związane z rozwojem kompetencji pracownic.
Lidia Święcka w nowej roli odpowiada za współpracę z klientami, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, przygotowywanie treści oraz koordynację pracy zespołu. Ponadto prowadzi także zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia z zakresu mediów społecznościowych.
Święcka specjalizuje się w przygotowywaniu i realizacji kreatywnych materiałów wideo, ze szczególnym uwzględnieniem treści na platformę TikTok. Z agencją Social Lama jest związana od czerwca 2023 roku, do tej pory jako Social Media Specialistka. Wśród koordynowanych przez nią współprac znajdują się projekty realizowane dla takich marek jak Pracuj.pl, Panel Badawczy Ariadna czy J.W. Construction. Święcka jest absolwentką Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, gdzie ukończyła studia z zakresu analizy i kreowania trendów.
Olga Rydzewska jako Social Media Specialistka odpowiada za opracowywanie strategii obecności marek w mediach społecznościowych oraz tworzenie koncepcji i scenariuszy do materiałów wideo. W nowej roli kontynuuje ona realizację działań dla takich marek iRobot, Getaway czy Personal Effect.
Pracę w agencji Social Lama rozpoczęła w czerwcu 2024 roku, do tej pory pełniła funkcję Junior Social Media Specialistki. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe Rydzewska zdobywała przy realizacji projektów dla klientów z różnych sektorów, takich jak medycyna, psychologia, literatura, technologia, gastronomia czy przemysł spożywczy. Ma ona także doświadczenie copywriterskie. Rydzewska ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. (kn)