Nie wszyscy sprzedawcy dają się ponieść szaleństwu związanemu z Czarnym Tygodniem przecen. Jak pokazuje Samantha Wood na prnewsonline.com, niektóre marki zdecydowały się wykorzystać okazję do zyskania chwili oddechu i, dodatkowo, poprawy swojego wizerunku pracodawcy.
Giganci rozpoczynali promocję obniżek już od samego rana – czytamy. Sklepy Walmartu, dla przykładu, otwarte były też od rana do wieczora już w amerykańskie Święto Dziękczynienia (który odbywał się 23 listopada – przyp. red.). Amazon, który swoje punkty sprzedaży obsługuje w internecie, zdecydował się nawet na całotygodniowe obniżki, chcąc wyciągnąć jak najwięcej ze świątecznego okresu.
Źródło: twitter.com/Walmart
Źródło: twitter.com/amazon
Jeden z producentów odzieży outdoorowej postanowił jednak pójść pod prąd – zauważa autorka. Marka REI już trzeci raz z rzędu postanowiła nie otwierać swoich sklepów w Czarny Piątek i amerykańskie Święto Dziękczynienia. Zamiast tego, zaoferowała swoim pracownikom płatny dzień wolny.
Producent próbuje skorzystać z sytuacji, mając nadzieję na wzmocnienie swojej marki pracodawcy – podkreśla Samantha Wood. REI zachęcał pracowników do dzielenia się zdjęciami zrobionymi podczas wolnego dnia i opatrywania ich hashtagiem #OptOutside. Dzięki temu ruchowi zyskał sporo pozytywnych wzmianek w sieci – podaje źródło.
(mp)