Lewis Hamilton został ogłoszony światowym ambasadorem marki Tommy Hilfiger – informuje wgsn.com. Kierowca rajdowy wystąpił w najnowszej zintegrowanej kampanii marki, która zostanie zainaugurowana na całym świecie wiosną 2018 roku – czytamy.
[[{“fid”:”37511″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: instagram.com/lewishamilton
Jak podaje portal, kampania obejmować będzie zwiastuny reklamowe, materiały prasowe, lokowanie produktu w mediach elektronicznych oraz na nośnikach zewnętrznych. Towarzyszyć jej będą również akcje aktywizacji konsumentów, których celem ma być kontynuowanie wizji marki Tommy Hilfiger dotyczącej promocji popkultury na całym świecie, czytamy dalej.
„Zawsze podziwiałem niesamowitą wytrzymałość Lewisa podczas wyścigu, jak również jego niepowtarzalny styl poza torem wyścigowym, który przemawia do nowego pokolenia naszych klientów” – portal cytuje wypowiedź Tommy’ego Hilfigera, projektanta marki. „Podąża swoją wspaniałą ścieżką kariery kierowcy rajdowego z pasją, oddaniem i ciężką pracą, czyli wartościami, którymi kierowałem się, tworząc moją markę. Współpracujemy z Formułą 1 od dłuższego czasu, a nasze partnerstwo oparte jest na tradycji współpracy z przedstawicielami sportów motorowych” – dodaje.
Jak informuje wgsn.com, Lewis Hamilton będzie występować nie tylko w głównych liniach męskich amerykańskiego projektanta, ale również w kolekcjach bielizny i strojów kąpielowych marki. (jg)
Zdjęcie główne: instagram.com/tommyhilfiger