poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościJaguar Land Rover restrukturyzuje PR, marketing, usługi i sprzedaż

Jaguar Land Rover restrukturyzuje PR, marketing, usługi i sprzedaż

Jaguar Land Rover restrukturyzuje funkcje marketingowe, sprzedażowe, usługowe i PR-owe – informuje portal marketing-interactive.com. To wynik zmieniających się potrzeb globalnych klientów, którym firma chce sprostać.

Jak czytamy, pod kierownictwem Feliksa Brautigama, dyrektora ds. handlowych i członka zarządu, zostanie uformowana nowa funkcja handlowa, w ramach której połączone zostaną zagadnienia z zakresu marketingu i obsługi klienta. Obejmuje regiony Chin, Ameryki Północnej, Wielkiej Brytanii oraz Europy.

Zdaniem Brautigama – pisze źródło – restrukturyzacja łączy kluczowe funkcje, co sprawia, że firma będzie w stanie „odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów, wzmacniać swoje marki oraz napędzać sukces wynikający z lepszego reagowania na potrzeby konsumentów”.

Jak czytamy dalej, zmiany w firmie nastąpiły również na stanowiskach menedżerskich – Fiona Pargeter, obecnie dyrektor ds. komunikacji PR, obejmie stanowisko dyrektora ds. obsługi klienta i będzie odpowiedzialna m.in. za komunikację marketingową, dane dotyczące klientów oraz public relations. Jeremy Hicks, obecnie dyrektor regionalny w Wielkiej Brytanii, zostanie dyrektorem ds. wydajności rynkowej, rozwoju sieci i standardów, z kolei funkcję dyrektora marketingu w Wielkiej Brytanii będzie pełnił Anthony Bradbury, aktualnie dyrektor ds. komunikacji globalnej – pisze portal.

Dalej czytamy, że Richard Shore, który jest dyrektorem finansowym w Jaguar Land Rover w Chinach, obejmie nowe stanowisko dyrektora ds. planowania. Będzie odpowiedzialny m.in. za planowanie i sprzedaż oraz strategię. Firmę z kolei opuści Bob Grace, obecnie dyrektor operacyjny ds. regionalnych w Europie, którego zastąpi Dmitry Kolchanov, dyrektor regionalny państw zamorskich – informuje źródło.

Joe Eberhardt, prezes i dyrektor generalny w Ameryce Północnej, oraz Frank Wittemann, prezes zintegrowanego marketingu, sprzedaży i serwisu w Chinach, będą nadal pełnić obecne funkcje – czytamy. (jg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj