poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościFacebook startuje z drukowanym magazynem o tematyce biznesowej

Facebook startuje z drukowanym magazynem o tematyce biznesowej

Facebook wkracza na rynek prasowy i startuje z własnym drukowanym magazynem „GROW” o tematyce biznesowej, skierowanym do właścicieli firm – informuje wersm.com. Czasopismo jest kwartalnikiem i na tę chwilę dostępne będzie tylko w Wielkiej Brytanii.

Jak czytamy, magazyn wysyłany jest bezpośrednio do firm marketingowych oraz dystrybuowany w salonach biznesowych na wybranych brytyjskich lotniskach oraz dworcach, by dotrzeć do jak najszerszego grona specjalistów. Jak pisze źródło, „GROW” nie zawiera żadnych reklam i jest bezpłatny.

[[{“fid”:”40146″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Magazyn GROW by Facebook”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Magazyn GROW by Facebook”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Magazyn GROW by Facebook”,”title”:”Magazyn GROW by Facebook”,”class”:”media-element file-default”}}]]

Źródło: twitter.com/DenmaurPaper

Leila Woodington, szefowa marketingu biznesowego Facebooka na północną Europę, nie nazywa „GROW” czasopismem, lecz programem biznesowym, który ma pomóc liderom w rozwoju ich firm. „Zdajemy sobie sprawę, że (oni – przyp. red.) nie mają zbyt wiele czasu na czytanie długich artykułów w pracy, więc stworzyliśmy magazyn przeznaczony do pożytecznego spędzania czasu w podróży” – źródło cytuje wypowiedź przedstawicieli portalu społecznościowego.  

Jak zauważa wersm.com, Facebook unika określania „GROW” magazynem – na każdym kroku zaznacza, że jest to „program marketingowy”. Być może – pisze autor tekstu Geoff Desreumaux – firmie Marka Zuckerberga nie zależy, by stać się nowym graczem na rynku prasowym. (jg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj