Facebook rozpoczął testy nowej funkcji, dzięki której reklamodawcy mogą dodawać ankiety wewnątrz reklam wideo – podaje socialmediatoday.com. Jak czytamy, nową opcję zauważył jako pierwszy Matt Navarra i podzielił się tą informacją na Twitterze.
Autor artykułu Andrew Hutchinson pisze, że ankieta pozwala odbiorcom wejść w interakcję z reklamą, co zwiększa ich zaangażowanie. Do tej pory użytkownicy platformy korzystali z przycisków reakcji, by móc odpowiedzieć na posty. Zdaniem Hutchinsona dodanie przez Facebooka nowej opcji ułatwi klientom podjęcie działania.
Źródło: twitter.com/MattNavarra
Autor przypomina, że dodawanie ankiet do filmów na platformie jest już dostępne od jakiegoś czasu, ale po raz pierwszy taka możliwość pojawia się w reklamach. Jego zdaniem wyglądają przez to bardziej atrakcyjnie i lepiej przyciągają uwagę odbiorców niż standardowe reklamy.
Jak czytamy dalej, Facebook potwierdził udostępnienie testów funkcji dla niewielkiej grupy reklamodawców. Portal społecznościowy poinformował jednak, że na razie jest za wcześnie, by stwierdzić, czy opcja będzie dostępna w szerszym zakresie. (bm)