Ponad 400 tysięcy Amerykanów zarejestrowało się na wybory przez powiadomienie, które Snapchat zamieścił w aplikacji – poinformował portal wersm.com.
Na początku października 2018 roku pisaliśmy o tym, że Snapchat ułatwi użytkownikom mieszkającym w Ameryce rejestrację na wybory – przez umożliwienie przejścia z aplikacji do specjalnej witryny TurboVote, gdzie można się zarejestrować.
Jak pisaliśmy, głównym celem akcji było zmotywowanie młodych mieszkańców USA do wzięcia udziału w wyborach.
Teraz portal wersm.com poinformował, że ponad 600 tysięcy osób z USA zalogowało się na platformie, aby otrzymywać powiadomienia z TurboVote, a 400 tysięcy użytkowników skorzystało z możliwości zarejestrowania się na wybory za pośrednictwem Snapchata. Jak czytamy, największy sukces akcja TurboVote we współpracy ze Snapchatem osiągnęła w grupie wiekowej 18-24.
Mike Ward, przedstawiciel Democracy Works (twórcy TurboVote), zacytowany przez portal powiedział, że dzięki partnerom takim jak Snap w ciągu niespełna roku TurboVote osiągnął ponad sześć milionów użytkowników. Jak dodał, sądzi, że to możliwe, że w tych wyborach frekwencja będzie znacznie wyższa niż w poprzednich tego rodzaju. (pm)