poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLinkedIn wprowadza nowe funkcje w profilach firmowych

LinkedIn wprowadza nowe funkcje w profilach firmowych

LinkedIn ogłosił dodanie kilku nowych funkcji związanych z profilami firmowymi w serwisie – poinformował portal socialmediatoday.com. Jak czytamy, chodzi m.in. o rozszerzenie systemu powiadomień o ofertach pracy oraz informacje o pracownikach widoczne na profilach przedsiębiorstw. Serwis społecznościowy poinformował również, że tworzy bazę hashtagów dostosowaną do poszczególnych firm. Na stronach mają być również widoczne dane dotyczące funduszu firmy oraz jej inwestorów.

Teraz, gdy użytkownik platformy włączy alert o ofercie pracy, rekruter otrzyma sygnał, że dana osoba jest zainteresowana podjęciem pracy w konkretnej firmie. Funkcja ta widoczna jest na profilach firmowych w serwisie. Powiadomienia można włączyć oraz wyłączyć o dowolnej porze w ustawieniach prywatności.

Źródło pisze, że nowa opcja pozwoli użytkownikowi na szybsze dopasowanie się do wymarzonej posady. Jeśli rekruter będzie szukać pracownika za pośrednictwem LinkedIna, natychmiast otrzyma listę wszystkich zainteresowanych wybranym stanowiskiem osób.

Kolejną zmianą, jaką ogłosiła platforma, jest pojawienie się na stronach firmowych informacji o pracownikach zatrudnionych w danym przedsiębiorstwie. Dzięki temu użytkownicy mogą dowiedzieć się, gdzie osoby z tej firmy studiowały, jakie funkcje pełnią i jakie zadania wykonują oraz czy któraś z nich należy do ich sieci kontaktów – pisze socialmediatoday.com.

Jak czytamy dalej, funkcja ta pozwala osobom zainteresowanym podjęciem pracy w wybranej firmie na wcześniejsze zorientowanie się, jakie doświadczenia są dla danego przedsiębiorstwa ważne oraz jak poprowadzić ścieżkę swojej kariery, aby zdobyć określone stanowisko – czytamy dalej. Informacje na temat pracowników są widoczne w zakładce „Osoby”, znajdującej się w lewym dolnym rogu na stronie firmowej.

LinkedIn zaczął również przywiązywać większą wagę do hashtagów i na ich podstawie tworzyć bazę hashatgów, które są istotne dla poszczególnych firm. „Załóżmy na przykład, że przygotowujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej – teraz możesz zobaczyć hashtagi promowane przez firmę i rozmowy, w których uczestniczą pracownicy, aby lepiej ją poznać” – źródło cytuje komunikat LinkedIna. Hashtagi można odnaleźć w sekcji społeczności.

Jak czytamy, ta opcja pozwoli również na przyjrzenie się konkurencji i sprawdzenie, jakich hashtagów używają osoby na wybranych stanowiskach, a także dodanie tych fraz do własnych, by później być na bieżąco z aktualnymi tematami i dyskusjami.

LinkedIn zapowiedział również, że na stronach firmowych widoczne będą dane z informacjami o funduszu firmy oraz jej inwestorach. Funkcja ta dostępna jest obecnie w kilku regionach, jednak serwis zapowiedział, że u wszystkich użytkowników powinna pojawić się ciągu najbliższych tygodni. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj