London City Airport zaprezentowało nową identyfikację wizualną. Ma być dopasowana do stylu współczesnego Londynu – podaje portal thedrum.com.
Jak czytamy, nowe logo jest połączeniem nowoczesnej czcionki, żywych kolorów i znaku serca wpisanego w centrum litery „O”.
Źródło informuje, że ma to symbolizować położenie lotniska w samym sercu stolicy Wielkiej Brytanii. Dalej czytamy, że wybór kolorów również nie jest przypadkowy: niebieski ma wskazywać na sąsiedztwo Royal Docks i Tamizy, a zieleń reprezentować parki i przyrodę Londynu.
Źródło: facebook.com/LondonCityAir
Autor tekstu John Glenday przytacza wypowiedź Neila Dillona, dyrektora marektingu w London City Airport, który przekonuje, że nowy wygląd marki dużo bardziej pasuje do nowoczesnego lotniska światowej metropolii i ma ogromny potencjał do wykorzystania w mediach i przestrzeniach należących do lotniska. Zdaniem przedstawiciela portu lotniczego nowa identyfikacja wizualna marki jest angażująca i wzbudzająca emocje.
Źródło: facebook.com/LondonCityAir
Jak czytamy dalej, za nowy wygląd odpowiada agencja The Allotment, której celem było stworzenie logo przejrzystego, czytelnego i łatwego do zapamiętania dla międzynarodowej publiczności. Za działania promocyjne odpowiadać będzie agencja kreatywna Cravens. Mają one opierać się na sztuce site-specific (polegającej na tworzeniu instalacji w konkretnych przestrzeniach publicznych – przyp. red.). (mb)