LinkedIn wprowadza nową funkcję, która pozwoli freelancerom i małym przedsiębiorstwom przedstawić zakres swoich usług na profilu – informuje wersm.com.
Źródło podaje, że testy nowej opcji odkryła w marcu 2019 roku Jane Manchun Wong. Dzięki niej użytkownicy mogli szukać na LinkedInie specjalistów świadczących określone usługi. Czytamy, że miesiąc później Wong odkryła, że specjaliści na swoich profilach mogą wypełnić zakładkę „Usługi” i zaprezentować zakres swoich działalności. Z tej drugiej opcji mogą już korzystać amerykańscy użytkownicy, którzy mają wykupioną subskrypcję Premium Business.
Czytamy, że każda osoba szukająca specjalisty będzie mogła filtrować wyniki wyszukiwania, tak aby wyświetlały się jej tylko osoby lub firmy wykonujące konkretną, wybraną przez nią usługę.
LinkedIn ma ułatwić użytkownikom także wysyłanie bezpośrednich wiadomości do specjalistów z pytaniami o oferowane przez nich świadczenia – dodaje źródło. (ak)