Czy w 2020 roku grupy na LinkedInie znów zaczną cieszyć się zainteresowaniem użytkowników? Zdaniem socialmediatoday.com może się tak zdarzyć, ponieważ portal społecznościowy wprowadza nowe opcje, które dodatkowo mają pomóc zwiększyć zaangażowanie i interakcje internautów.
Jak czytamy, LinkedIn zaprezentował w grudniu 2019 roku dziewięć nowych funkcji dla administratorów i członków grup.
Pierwszą z nich jest Moderate new post, dzięki której każdy nowy post przed publikacją będzie musiał zostać zatwierdzony przez administratora.
Kolejnym ułatwieniem dla moderatorów jest New Invitation Setting. Administratorzy będą mogli decydować o tym, czy użytkownicy mogą zapraszać do grupy osoby ze swojej listy kontaktów.
Filter Members pozwoli moderatorom wyszukiwać członków grupy na podstawie filtrów takich jak ich lokalizacja, branża lub firma, w której pracują, czy szkoła, jaką ukończyli.
Administratorzy będą mogli także usunąć wszystkie posty opublikowane w grupie przez wybranego użytkownika dzięki opcji Delete All Posts oraz blokować osoby bezpośrednio z komentarzy, jaki zamieściły, dzięki funkcji Block Member from Comment.
Dla użytkowników powstało Search for Content, które pozwoli wyszukać komentarze lub posty na podstawie słowa-klucza. Dzięki opcji Share Groups będzie można udostępniać informacje o grupie na tablicy lub w wiadomościach prywatnych. Funkcja Admin Recommendations da możliwość wyszukiwania postów, które administrator oznaczył jako rekomendowane.
Ostatnią nowością jest Refined Notifications – czyli ulepszone powiadomienia z grup, dzięki którym użytkownicy będą informowani o najlepiej dopasowanych postach.
Źródło zwraca uwagę, że choć żadna z nowych opcji nie jest rewolucyjna, to wprowadza kontrolę i funkcjonalność, których do tej pory brakowało w linkedinowych grupach. (ak)