Twitter uatrakcyjnia wizualnie linki do udostępnianych list – pisze socialmediatoday.com. Będzie też automatycznie rekomendować użytkowników, których można byłoby do nich dodać.
Gdy użytkownik będzie chciał rozpowszechnić dany zbiór, odbiorcy zobaczą stworzoną przez portal społecznościowy grafikę na karcie z nazwą listy, jej autorem i liczbą członków. Twitter generuje obrazy automatycznie (sam dobiera kolory i elementy składowe), ale jeden z jego pracowników zasugerował, że być może w przyszłości możliwe będzie ustawianie własnych grafik.
Źródło: twitter.com/Twitter
Osobom, które tworzą lub aktualizują swoją listę, Twitter pokaże też sugestie, których użytkowników mogą jeszcze dodać – zwraca uwagę źródło. Rekomendacje będą formułowane na podstawie analizy profili osób, które znajdują się już w zbiorze.
Zdaniem socialmediatoday.com nowe zmiany może i nie są duże, ale pokazują – razem z innymi ich elementami, w które ingeruje Twitter – że mogą być niedocenianym, ale wartościowym narzędziem do zwiększania zaangażowania i odkrywania nowych treści. (mp)