LinkedIn ulepszył funkcję usprawniającą tworzenie postów – podaje socialmediatoday.com. Większość użytkowników może już korzystać z sześciu typów wpisów, które dostępne są na dole kreatora treści.
Do tej pory sugestie były cztery: można było podzielić się informacją o prowadzonej rekrutacji lub poszukiwaniu eksperta, świętować okazję oraz dodać dokument. Jak czytamy, od teraz dodatkowo w podpowiedziach pojawią ankiety, które LinkedIn wprowadził do serwisu w maju 2020 roku, funkcja „zaproponuj pomoc” – dzięki której użytkownicy mogą wyrażać chęć pomocy innym, np. w poszukiwaniu nowej pracy – oraz opcja (odkryta i opublikowana na Twitterze przez Matta Navarrę) „udostępnij profil”.
Źródło: socialmediatoday.com
Zdaniem źródła, LinkedIn idzie w ślady Facebooka, który również sugeruje użytkownikom typy treści do udostępnienia. Czytamy, że dzięki temu biznesowy portal społecznościowy chce zwiększyć liczbę publikowanych postów oraz wesprzeć osoby szukające pomocy w czasie pandemii.
Źródło dodaje, że na początku 2020 roku Microsoft (firma macierzysta LinkedIna) poinformował o rekordowym poziomie zaangażowania w serwisie. Miało to związek z lockodownem wywołanym pandemią koronawirusa. W tym czasie LinkedIn wprowadził nowe narzędzia – takie jak Stories – dzięki którym chciał zmaksymalizować liczbę interakcji. Zdaniem socialmediatoday.com, nowe podpowiedzi dotyczące tworzenia postów są niewielką zmianą, jednak podkreślają różnorodność treści, jakie można publikować w serwisie, oraz ułatwiają sam proces tworzenia postów. (ak)