niedziela, 24 listopada, 2024

Play ma nową agencję PR

Play ma nową agencję PR. Operator telekomunikacyjny należący do P4 wybrał w przetargu firmę Burson (wcześniej Hill and Knowlton).

Od sierpnia 2024 roku agencja wspiera Play w działaniach z zakresu komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i produktowej. Do zadań Burson należą: strategiczne doradztwo komunikacyjne, działania media relations, wsparcie kryzysowe oraz organizacja wydarzeń specjalnych.

Z ramienia agencji za obsługę Play odpowiada zespół, w którym znaleźli się Michał Grzegorczyk (Account Director), Agata Kwapień, Katarzyna Pürschel i Hanna Szawernowska. Działania nadzoruje Magdalena Załubska-Król, dyrektorka praktyki New Economy w Burson (łączącej kompetencje zespołów technologicznego i finansowego).

Po stronie Play nadzór nad współpracą z Burson sprawuje Krzysztof Olszewski, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, wraz z zespołem.

Współpraca ma charakter długoterminowy.

Wcześniej (do końca czerwca 2024) za obsługę Play w zakresie public relations odpowiadało MSL. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj