Do XV edycji konkursu PRCH Retail Awards zgłoszono 116 projektów. Jury oceniające nadesłane aplikacje nominowało 113 projektów do ostatecznej rywalizacji o złote i srebrne statuetki PRCH Retail Awards.
W tej edycji uznanie sędziów zyskały 72 projekty w kategoriach marketingowych i 41 w kategoriach biznesowych. Wśród projektów marketingowych najwięcej nominacji zyskały zgłoszenia w kategoriach: Działania na rzecz lokalnej społeczności, Kampania wizerunkowa oraz Agencja marketingowa / eventowa / PR. Z kolei w grupie biznesowo-strategicznej najczęściej uznanie jury zyskiwały aplikacje w kategoriach: Przebudowa / rozbudowa / modernizacja, Osiągnięcia ESG oraz Rozwiązania dla obiektów handlowych.
Z pełną listą nominowanych projektów można zapoznać się na stronie.
W XV edycji PRCH Retail Awards projekty konkursowe weryfikuje i ocenia grono 27 członków jury podzielonych na trzy grupy – oceniające kampanie marketingowe obiektów, działania biznesowe oraz jury strategiczne. Rolą tego ostatniego jest wskazanie laureatów nagród specjalnych, czyli projektów, które zasługują na uznanie z uwagi na innowacyjne podejście oraz kreowanie trendów w branży.
Wyniki zostaną ogłoszone 14 listopada 2024 roku podczas gali PRCH Retail Awards w Fortecy Kręglickich na ulicy Zakroczymskiej 12 w Warszawie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (kn)