piątek, 1 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZe świataApple reklamuje narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję

Apple reklamuje narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję

W październiku 2024 roku Apple wypuściło dwa spoty w ramach kampanii „Apple Intelligence”. W akcji firma promuje oparte na sztucznej inteligencji narzędzie, które ma ułatwiać użytkownikom codzienne życie – pisze thedrum.com. Jak czytamy, kampania została stworzona we współpracy z nagrodzonym Emmy reżyserem Davidem Shanem.

W pierwszym spocie „Write Smarter” Apple zwraca uwagę użytkowników na udoskonalanie tekstu za pomocą AI. Wideo przedstawia pracownika biurowego, który korzysta z systemu Intelligence na swoim telefonie. Postanawia on wykorzystać funkcję do udoskonalenia swojej prostej wiadomości. Narzędzie Intelligence sprawia, że tekst zmienia się w dopracowanego i profesjonalnego e-maila, który zaskakuje odczytującego go szefa – czytamy.

Zdjęcie główne: youtube.com/Apple

W drugiej reklamie „Create Memory Movies” prezentowana jest funkcja, która z serii zdjęć tworzy specjalne wideo. Materiał przedstawia matkę, która zorientowała się, że zapomniała kupić mężowi prezent urodzinowy. Postanawia więc skorzystać z narzędzia i za pomocą sztucznej inteligencji szybko tworzy film, który następnie pokazuje swoim bliskim – dowiadujemy się.

Zdjęcie główne: youtube.com/Apple

Źródło podaje, że oba spoty zostały stworzone wewnętrznie przez zespół Apple. Będą one wyświetlane m.in. na YouTubie, w internetowych serwisach wideo, mediach społecznościowych i telewizji. (ao)

Źródło: thedrum.com, Ad of the Day: Apple promotes AI-powered ‘Intelligence’ tool in two sharp spots, 30.10.2024/ Zdjęcie główne: youtube.com/Apple

Chcesz dowiedzieć się jak wykorzystać AI w komunikacji marketingowej? Przyjdź na wydarzenie: Kongres PRoto: AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj