niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościOdcienie Zdrowia. Teva z kampanią promującą platformę wsparcia dla pacjentów

Odcienie Zdrowia. Teva z kampanią promującą platformę wsparcia dla pacjentów

W październiku 2024 roku Teva Pharmaceuticals wystartowała z nową kampanią, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważne i potrzebne jest wsparcie dla osób zmagających się z chorobami przewlekłymi. Akcja ma być okazją do promocji platformy Odcienie Zdrowia, na której pacjenci mogą uzyskać wsparcie w mierzeniu się z codziennymi trudnościami wynikającymi z choroby.

Na stworzonej przez firmę Teva platformie odnaleźć można historie realnych pacjentów i ich opiekunów. Dzięki doświadczeniu osób, które same na co dzień mierzą się z chorobami, udostępniane w serwisie porady oraz udzielane tam wsparcie mają jak najlepiej odpowiadać rzeczywistym potrzebom pacjentów – podkreśla Teva. Platforma dostępna jest pod adresem teva.pl/odcienie-zdrowia.

W serii czterech spotów, które stanowią oś kampanii, firma stara się ukazać prawdziwe historie i realia życia chorych. Dostępne polskie wersje materiałów stanowią adaptacje spotów globalnych. Można je oglądać na kanałach Tevy w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej firmy. Materiały pojawiały się będą również w innych miejscach w sieci w ramach działań promocyjnych i edukacyjnych.

Jak przekazują twórcy programu, trzy spośród dostępnych spotów skupiają się na konkretnych chorobach przewlekłych, w tym migrenie, astmie oraz zaburzeniach psychicznych. Czwarty spot „Wsparcie od ludzi, którzy to przeżyli i rozumieją” ma natomiast wyjaśnić, czym jest serwis Odcienie Zdrowia i jakiego typu wsparcie można tam uzyskać.

„Nowa kampania Odcieni Zdrowia przedstawia ludzkie historie, przemawiające do pacjentów na poziomie osobistym i jednocześnie wyjaśnia, jak działa nasz serwis. Filmy opowiadają historie, z którymi można się utożsamiać, w wrażliwy i lekki sposób doradzając, jak można przeżywać codzienność z przewlekłą chorobą w sposób mniej dotkliwy” – przekazała Patrycja Brandt, koordynatorka projektu Odcienie Zdrowia w Teva.

W ramach inicjatywy powstał też specjalny profil Odcienie Zdrowia na Facebooku, który ma łączyć społeczność osób na co dzień mierzących się z różnego typu chorobami.

Kampania powstała przy współpracy z agencją VCCP Health. Spoty wyreżyserowała Lauren Midwinter, a za ich produkcję odpowiada Girl&Bear. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj