Od listopada 2024 roku Alert Media Communications ma nowe kierownictwo. Prezeską zarządu agencji została Beata Łaszyn, Krzysztof Tomczyński będzie z kolei pełnił funkcję partnera zarządzającego. Poprzednim prezesem agencji był Adam Łaszyn, który zmarł w październiku 2024 roku.
Ponadto w zespole awansowały Marlena Garucka-Kubajek, która objęła stanowisko Account Directorki, i Katarzyna Toczyska-Czech, która została Account Managerką. Pracę w agencji rozpoczęła z kolei Nadzieja Izwiekowa.
Beata Łaszyn pokieruje pracami agencji oraz będzie nadzorować projekty z obszaru administracji publicznej i samorządowej, projekty strategiczne, kryzysowe i audyty wizerunkowe, a także działania dla kluczowych klientów Alert Media. Z agencją jest związana od 2016 roku. Od początku 2018 roku pełniła funkcję wiceprezeski firmy. Wcześniej z kolei pracowała jako zastępca dyrektora departamentu w Ministerstwie Finansów oraz wicedyrektor Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie, gdzie po za działaniami merytorycznymi nadzorowała komunikację Kontroli Skarbowej.
Krzysztof Tomczyński w roli partnera zarządzającego będzie nadzorować dział Client Service, projekty kryzysowe oraz szkoleniowe. W Alert Media pracuje od 2013 roku, w tym od 2018 roku jako partner i Account Director nadzorujący projekty dla klientów m.in. z branż: retail, FMCG, przemysł i farmacja. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w Biurze Komunikacji Społecznej Ministerstwa Skarbu Państwa.
Marlena Garucka-Kubajek na stanowisku Account Directora będzie nadzorować współpracę z kluczowymi klientami agencji. W Alert Media pracuje 2014 roku. Do jej zadań należy realizacja projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz CSR dla klientów z takich branż jak: FMCG, logistyka, motoryzacja, retail i NGO. Wcześniej była związana m.in. z Tesco Polska, gdzie przez blisko pięć lat odpowiadała za komunikację otwarć nowych sklepów.
Na stanowisko Account Managera w październiku 2024 awansowała Katarzyna Toczyska-Czech, z agencją związana od 2018 roku. Do jej zadań należy m.in. za realizacja projektów z branży FMCG i retail.
Od listopada 2024 do zespołu dołączyła z kolei Nadzieja Izwiekowa, która objęła stanowisko Junior Account Executive. Ma doświadczenie w obszarze IT i nowych technologii, healthcare oraz logistyki. (mb)