SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, wystartowała ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną „Ninja the Holidays” z udziałem nowego ambasadora – Davida Beckhama. W Polsce działania komunikacyjne z udziałem piłkarza będzie prowadzona w kanałach marki w mediach społecznościowych.
Kampania 360 ma pokazać, w jaki sposób urządzenia Ninja mogą ułatwiać gotowanie i przygotowania do świąt.
Nowy ambasador podkreśla, że wspólne posiłki to ważny element świątecznej tradycji. „Uwielbiam spędzać święta w domu z rodziną i przyjaciółmi, a wspólne posiłki są tego ważną częścią. Świetnie się bawiłem podczas kręcenia tej kampanii i cieszę się, że mogę pokazać innym, jak łatwo mogą uporać się ze świętami niczym prawdziwy kulinarny Ninja” – przekazał Beckham.
Międzynarodowa kampania rozpoczęła się 1 listopada 2024 roku reklamą telewizyjną wyemitowaną dla odbiorców w USA. Spoty telewizyjne będą pojawiały się również w innych krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, krajach nordyckich i na Bliskim Wschodzie.
Swoim zakresem świąteczna kampania z udziałem Beckhama obejmie również media cyfrowe, billboardy oraz inne nośniki komunikacji, w tym media społecznościowe. Reklamy z udziałem piłkarza będą się także pojawiały w trakcie transmisji meczów.
Na stronie ninjakitchen.com David Beckham dzieli się również swoimi ulubionymi przepisami. (kn)