niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryOn Board Think Kong odpowiada za komunikację kampanii GTV

On Board Think Kong odpowiada za komunikację kampanii GTV

On Board Think Kong wspiera komunikację szeroko zakrojonej kampanii konsolidacyjnej GTV, międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją akcesoriów meblowych i oświetlenia LED. Celem wspólnych działań jest ujednolicenie wizerunku marki oraz stworzenie spójnej oferty produktowej.

Współpracę nawiązano w 2023 roku w wyniku wygranego konkursu dotyczącego prowadzenia działań w social mediach GTV, a następnie rozszerzono jej zakres o działania reklamowe. On Board Think Kong odpowiada za komunikację marki, koordynując działania na platformach Facebook, Instagram oraz Linkedin.

W ramach prowadzonej kampanii GTV chce zintegrować swoje oferty z trzech obszarów, które obejmują akcesoria meblowe, dekoracje i oświetlenie, aby stworzyć spójną ofertę produktów oferowanych przez markę.

Celem wspólnych działań jest także uspójnienie wizerunku marki i połączenie jej wszystkich dotychczasowych brandów. W ramach tych dążeń powstała nowa strona internetowa, odświeżono logo, a także ujednolicono profile marki w social mediach.

Za obsługę klienta odpowiada zespół social media On Board Think Kong, który zajmuje się komunikacją marki w Polsce, Ukrainie i Białorusi.

W ramach kampanii powstały też spoty, które dostępne są na kanale GTV na You Tubie.

Za przygotowanie spotów odpowiada krakowska agencja IMAGEPRO, a ich rozpowszechnianiem zajmuje się On Board Think Kong. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj