Lifetube wzmacnia struktury i zatrudnia nowych specjalistów. Ma to związek z przyjętą na ten rok strategią rozwoju firmy. Wraz z początkiem listopada 2024 roku do agencji dołączyło dwoje nowych menedżerów – Katarzyna Chocyk i Michał Listkiewicz.
Katarzyna Chocyk objęła nowo utworzone stanowisko Head of Marketing. Pokieruje ona zespołem marketingu i będzie odpowiedzialna za strategię, kompleksowe zarządzanie działaniami marketingowymi oraz budowanie wizerunku marki i utrzymanie pozycji lidera.
Chocyk zastąpi na tym stanowisku Michała Dębskiego, pełniącego funkcję Head of Communications and International Growth. Wraz z końcem roku Dębski odchodzi z agencji i będzie oferował usługi w obszarze marketingu wideo jako niezależny konsultant. Z kolei za sekcję International Growth odpowiadał będzie Jakub Różycki, prezes spółki.
Katarzyna Chocyk jest menedżerką z wieloletnim stażem. Doświadczenie zdobywała w branży mediowej, pracując w takich firmach jak Polsat Media czy ZPR Media. Związana była również z branżą bukmacherską, gdzie w ostatnich latach odpowiadała za działania marketingowe marek. Chocyk ukończyła zarządzanie oraz socjologię na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Obecnie kontynuuje studia podyplomowe z digital marketingu na tej samej uczelni.
Michał Listkiewicz został dyrektorem finansowym.
Listkiewicz to menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze finansów, audytu, controllingu i rachunkowości. Ukończył Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, jest też absolwentem wydziału nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim. (kn)