Wraz z początkiem listopada 2024 roku Michał Krejza został dyrektorem departamentu komunikacji marketingowej w PKO Banku Polskim. Będzie on zarządzał komunikacją banku po 28 latach pracy w agencjach.
Jak tłumaczy, chciał trafić do miejsca, w którym jego dotychczasowe doświadczenie będzie mogło zostać w pełni wykorzystane. „To największa dotychczasowa zmiana w mojej karierze zawodowej. Mam nadzieję, że moje doświadczenie przysłuży się budowaniu nowego wizerunku największego banku w Polsce. W pracy zawsze największą wagę przywiązywałem do efektywności kampanii, które współtworzyłem i tę zasadę będę kontynuował w PKO Banku Polskim” – przekazał Krejza.
Michał Krejza ma blisko 30-letnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. W swojej karierze zarządzał agencjami 360 i digitalowymi w kilku międzynarodowych grupach. W ostatnim czasie pełnił funkcję CEO w należącej do Omnicom agencji Eg+. Pracował też w takich agencjach jak McCann Worldgroup, Havas Worldwide Digital Warsaw,The & Partnership, Euro RSCG Poland, Team One, Saatchi & Saatchi czy Lowe GGK. (kn)