Lech wystartował z kampanią „Łap chwile, nie nadgodziny”, w której zachęca do tego, by zadbać o balans między życiem prywatnym a zawodowym. W ramach akcji w Warszawie pojawił się specjalny billboard, który ma przypominać o dbaniu również o czas wolny po pracy.
„Żeby zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym, trzeba czasem zwolnić. Najlepiej – kończąc pracę punktualnie, żeby łapać chwile, a nie nadgodziny” – zachęca marka. W ramach akcji pojawił specjalny billboard przedstawiający bezalkoholowe piwo Lech Free dokładnie o 17:01.
Baner marki stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej, gdzie swoje siedziby mają liczne korporacje.
„Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu” – zwraca uwagę Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech.
Kampanii towarzyszy wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free ze zmienioną etykietą. W ramach akcji w kanałach marki w social mediach pojawiały się będą również materiały promocyjne.
Za koncepcję i realizację kampanii, a także działania z zakresu PR i influencer marketingu odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych Parano Films. Za zakup mediów odpowiada Zenith. (kn)