wtorek, 19 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryLettly współpracuje z Oatly

Lettly współpracuje z Oatly

W listopadzie 2024 roku Lettly powiadomiło o nawiązaniu współpracy z Oatly, szwedzkim producentem napojów roślinnych.

Lettly zajmuje się koordynacją influencer marketingu w ramach kampanii, której celem ma być zachęcenie Polaków do spróbowania owsianej alternatywy dla krowiego mleka. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie pomysłów, dobór i obsługę influencerów, a także nadzór nad przygotowaniem publikacji. Kampania ma być prowadzona głównie w mediach społecznościowych, w tym na TikToku i Instagramie.

Za działania na rzecz klienta po stronie agencji odpowiada Zuza Ledworowska, Business Development Manager, Natalia Sochacka, Influencer & Trend Specialist, i Gabriela Mościszko, Account Manager and Juniors’ Instructor.

Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat zawartej umowy. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj