JBB Bałdyga, polski producent wyrobów mięsnych, przechodzi obecnie rebranding marki. Działania obejmują zmiany w logo oraz w opakowaniach. Proces ten jest realizowany we współpracy z agencją kreatywną Dragon Rouge.
„Każda dojrzała marka, również JBB, dochodzi do momentu swojego rozwoju, w którym zmiany stają się nieuniknione. Nasze działania poprzedziliśmy dokładnymi badaniami i analizą oczekiwań naszych konsumentów. Zależało nam, aby planowane zmiany wizualne odpowiadały na potrzeby naszych klientów i przypadły im do gustu, jednocześnie ułatwiając procesy zakupowe” – przekazał w wywiadzie Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.
Rebranding obejmuje cztery elementy – odświeżenie logo, nową estetykę opakowań, wprowadzenie jednolitej kolorystyki oraz poprawę czytelności opakowań. W nowej identyfikacji wizualnej marka stawia na bardziej elegancki charakter mający podkreślać jakość premium oferowanych produktów.
Jak informuje JBB, logo, będące kluczowym wyróżnikiem marki, zostało jedynie nieznacznie zmienione. „Proces rebrandingu JBB przeprowadzamy jako świadomą ewolucję, której celem jest wzmocnienie tożsamości marki bez odchodzenia od jej rozpoznawalnych, tradycyjnych elementów” – wyjaśnia Kowalski.
Kreację nowego wizerunku wzmacniają również złote akcenty oraz bardziej nowoczesny desing opakowań. Dodatkowo postawiono na poprawę czytelności opakowań, co ma ułatwić klientom wybór produktów i dopasowanie ich do indywidualnych potrzeb.
Jak informuje marka, pełen proces rebrandingu zakończy się wiosną 2025 roku. (kn)