Robert Fatek dołączył do zespołu N42 Group na sranowisko Head of Business Development Department. Agencja powiadomiła o tym w listopadzie 2024.
Fatek uzupełnia nową strukturę firmy, która na początku listopada przeszła rebranding i działa jako grupa. Określa się teraz hubem komunikacyjnym i jest podzielona na działy: Public Relations, Creation, Media i Content.
Fatek zajmie się kształtowaniem strategii biznesowych agencji. W N42 Group ma rozwijać strategię sprzedaży i poszukiwać nowych rynków, a także umacniać relacje z obecnymi klientami, co przełoży się na zwiększenie wartości oferowanych usług oraz dynamiczny rozwój grupy.
Robert Fatek to ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji marketingowej i sprzedaży. W swojej karierze pracował z markami z różnych sektorów, m.in. FMCG, Retail, Beauty & Healthcare, finanse, farmacja, zamówienia publiczne. Ostatnio, przez ponad 13 lat, był związany z Performance Media. (mb)