PKP Intercity szuka agencji PR, która zadba o wizerunek przewoźnika. Wykonawca będzie odpowiadał za kompleksowe świadczenie usług z zakresu public relations.
Przewoźnik zastrzega, że wybrana agencja musi działać w branży od minimum trzech lat. Firma zobowiązana jest także do przedstawienia dokumentów poświadczających spełnienie warunków szczegółowo omówionych na stronie.
Zaplanowano przeprowadzenie rekrutacji w dwóch etapach. Na etap 1. składają się złożenie ofert, ich ocena formalna, a w dalszej kolejności ocena merytoryczna. Etap 2. obejmował będzie negocjacje z wybranymi wykonawcami.
Przewoźnik przewidział również zadanie dla agencji, które polega na przygotowaniu komunikatu prasowego podsumowującego 2024 rok w PKP Intercity. Powinno ono zostać wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku.
Kryteria, według których będą ocenianie projekty, to ocena merytoryczna (70 proc.) oraz cena (30 proc.).
Termin obowiązywania umowy to dwa lata.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić w formie elektronicznej na stronie do 2 grudnia 2024 roku do godziny 10:00.
Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)