27 listopada 2024 roku podczas Gali Innovation zostali ogłoszeni zwycięzcy pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR. Laureaci zostali wyróżnieni pierścieniem Marketing Master. Inicjatorem stworzenia rankingu, którego celem jest promowanie najlepszych praktyk w marketingu i wyznaczanie nowych standardów branżowych, jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Celem inicjatywy było wyłonienie najlepszych marketerów, którzy odznaczają się w swojej pracy rezultatami docenianymi przez branżę. W rankingu Marketing Master by SAR brano pod uwagę osiągnięcia w trzech konkursach organizowanych już od 25 lat przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – Effie, KTR oraz Innovation.
O sukcesach nagrodzonych zdecydowały składy jury tych konkursów, które oceniały zgłoszone prace pod kątem kluczowych obszarów dla komunikacji – efektywności, kreatywności i innowacyjności – odzwierciedlających współczesne wyzwania w branży. Zwycięstwo przyznano firmom, które osiągnęły najwyższe wyniki w tych obszarach.
W pierwszej edycji nominacje przyznawano w dwóch głównych kategoriach – Commercial oraz NGO & Culture, co pozwoliło wyróżnić zarówno działania komercyjne, jak i te wspierające inicjatywy społeczne.
Pierwsze miejsce w kategorii Culture&NGO zajęło Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.
W kategorii Commercial zwyciężyli:
- Netflix
- Bank BNP Paribas
- OLX
- McDonald’s
- Grupa Maspex
„W konkursie doceniliśmy projekty, które były wyjątkowe pod względem oryginalności i przyniosły realne efekty biznesowe. Marketing Master by SAR to znak, że mamy do czynienia z najlepszymi z najlepszych, marketerami, którzy wielokrotnie zdobywali najwyższe wyróżnienia w branży. To właśnie jest największą wartością tego rankingu. Stąd pierścień Marketing Master symbolizuje krąg doskonałości – połączenie innowacyjności, skuteczności i kreatywności, które wspólnie tworzą fundamenty sukcesu w marketingu” – przekazał Marcin Gaworski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Laureaci zostali również zaproszeni do udziału w panelu dyskusyjnym podczas konferencji Imagination Day, która odbywa się 28 i 29 listopada 2024 roku w Warszawie. (kn)
Zdjęcie główne: facebook.com/StowarzyszenieSAR