W listopadzie 2024 roku Ancymony poinformowały o dołączeniu do agencji Michała Wiśniewskiego, który objął stanowisko Business Development Lead.
W nowej roli jest on odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz oferty produktowej agencji. Do jego obowiązków należy monitorowanie działań konkurencji, w tym oferty produktowej, cen i strategii marketingowych. W swoich działaniach skupia się na budowaniu relacji z obecnymi klientami agencji oraz rozszerzaniu zaplecza jej partnerów.
Wiśniewski ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze business development. Przed dołączeniem do Ancymonów był związany z Mennicą Kapitałową, gdzie odpowiadał za obszar wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, mediów, marketingu i public relations. Wcześniej przez wiele lat pracował w branży mediowej i technologicznej. Za rozwój biznesu odpowiadał w firmie badawczej Gemius, agencjach VML i Kwanko, a także w domach mediowych Starcom i Mindshare. Przewodził interdyscyplinarnym zespołom, łączącym kompetencje z obszaru media plannning & buying, client service, commercial, trading, legal oraz badań, analityki i strategii. Pracował dla takich marek jak mBank, Deutsche Bank, ING Bank Śląski, OLX, Red Bull, Nestle, IKEA, Kaufland, Telkom Indonesia czy T-Mobile Austria. (ao)